Stap één: Jouw sollicitatie. 

  • Heb je een vacature gevonden waar je op wil solliciteren? Dit kan via de solliciteerbutton rechts naast de vacature of onderaan de pagina. 
  • Wij vragen om een aantal gegevens in te vullen zoals naam, adres en woonplaats. Verder dien je jouw cv en sollicitatiebrief in. 
  • Na verzenden van je sollicitatie ontvang je een ontvangstbevestiging. 

Stap twee: Beoordeling sollicitatie 

  • Jouw sollicitatie wordt zichtbaar voor de vacaturehouder(s) en door hen beoordeelt. 
  • Je ontvangt vanuit Recruitment een terugkoppeling op jouw sollicitatie. Dit kan een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek of een afwijzing zijn. 

Sollicitatiegesprek 

  • Als de vacaturehouder graag met je wil kennismaken, nodigen wij jou per e-mail uit. In sommige gevallen nodigt een vacaturehouder jou zelf per mail of telefonisch uit. 
  • In de uitnodiging per mail staat altijd wanneer, waar en met wie je het gesprek hebt. Mocht je onverhoopt niet kunnen op de voorgestelde datum en/of tijd, dan mag je bellen naar het telefoonnummer van de Servicedesk HRM&D wat in de mail vernoemd staat. 
  • Na jouw gesprek ontvang je een telefonische terugkoppeling van de vacaturehouder of van degene met je het gesprek hebt gehad. 
  • In sommige gevallen volgt er een tweede gesprek, met bijvoorbeeld eventuele toekomstige collega’s. 
  • Als na het gesprek of gesprekken de keuze op jou is gevallen, volgt een arbeidsvoorwaardengesprek. Dit gesprek zal zijn met de vacaturehouder, een hrm adviseur of directielid, afhankelijk van de functie. 

Het navragen van referenties kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Bij indiensttreding wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.